11 January 2014

Sara nakręciła tag!

Ohayo!
Dzisiaj wstąpiła we mnie jakaś pozytywna energia i miałam wielką ochotę nagrać filmik! Więc tak też zrobiłam, nakręciłam "tag: o mnie". Jest to mój pierwszy filmik, dlatego też mam z nim najwięcej problemów, a w zasadzie nie z nim samym, a z programem w którym chciałam go przerobić. Dlatego zanim będzie mogli go zobaczyć spędzę kilka wieczorów przed komputerem przerabiając go. 


 Generalnie podoba mi się takie "gadanie" do kamery, wiadomo, że pierwszy filmik, który jest tagiem nie będzie jakiś rewelacyjny, ale z czasem jeśli zdecydowałabym się nagrywać więcej mogłoby być naprawdę fajnie! Jednak tak jak przed pierwszymi postami na starym blogu zastanawiam się jak to ludzie przyjmą. Jestem jak zawsze dobrej myśli! :D


Może ktoś z Was zna się jakoś na przerabianiu filmików i poleci mi jakiś fajny program? Byleby był łatwy w obsłudze. Póki co korzystam z windows live movie maker, ponieważ miałam go już na komputerze. Możecie dać mi też jakieś rady jeśli tylko chcecie. :)
 Czekam w takim razie na komentarze.
I dziękuję za 328 obserwatorów, ta liczba tak szybko rośnie! ♥

36 comments:

  1. Masz naprawdę cudowne zdjęcia, życzymy powodzenia z filmikiem ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ja nigdy nie mogłam ogarnąć filmikow :) fajne zdjęcia ! :*
    http://lolz43.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie znam niestety żadnych programów do przerabiania filmików ;c
    Uwielbiam Twojego kotka :)

    Porcelanowa marionetka

    ReplyDelete
  4. Nie mogę się doczekać filmiku ♥
    Ja nie znam się w ogóle, więc narazie nie zaczynam filmować :D
    Piękny kociak :))
    Zapraszam :
    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  5. Ja zbytnio nie lubię gadać do kamery i oczywiście czekam, aż go dodasz.Jaka ta Psotka jest słodka :))

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  6. Śliczne to zdjęcie z kotkiem :)
    Ja używam zwykłego windows movie maker :)
    Obserwuje. :P
    Serdecznie zapraszam na moje blogi ♥
    My life is brilliant My love is true
    Claudia's HandMade

    ReplyDelete
  7. z niecierpliwością czekam na filmik. :*


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Najłatwiejszy moim zdaniem to Windows Live Movie Marker. Wszystko fajnie opisane, łatwe w obsłudze, nawet ja się połapałam. :D Czekam na filmik z niecierpliwością!
    Jaki piękny kot ^^

    MÓJ BLOG-KILK

    ReplyDelete
  9. To świetnie! Czekam na filmik c; Ja osobiście lubię nagrywać filmiki- problem w tym, że zawsze się śmieję i gadam głupoty xd a no i jeszcze jedną sprawą jest brak kamery; bez tego ani rusz ;/ a niestety moja lustrzanka nie robi filmów.
    Mogę ci polecić program iMovie a dostępny jest tylko na urządzenia apple :) bardzo prosty w obsłudze.
    Gratuluję tylu czytelników! :)

    http://natalia-memories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Czekam na filmik!


    nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie mogę się doczekać Twojego filmiku! ♡
    Osobiście przerabiam filmiki w Windows Movie Maker i jak najbardziej polecam ów program, ma wiele możliwości, acz niestety modyfikuje (w moim przypadku na niekorzyść) głos... :/
    W każdym razie życzę Ci powodzenia!
    Psota jest przecudna! ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    ReplyDelete
  12. Czekam na filmik :)
    Śliczny kotek!

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja robie filmiki Freemake Vodeo, ale nie jest to chyba najlepszy program, ma mało funkcji, no ale jest prosty ;)

    ReplyDelete
  14. jakiego masz kicura cudownego juz go uwielbiam:P

    http://nattalja.blogspot.com/2014/01/best-of-2013.html w wolnej chwili zapraszam moze obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  15. A kiedy bedzie można zobaczyć ten filmik bo jestem bardzo ciekawa :)
    Zapraszam :
    http://olccia-olcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Polecam Camtasia Studio , Sony vegas odradzam . Lepszy ale trudniejszy w obsłudze , wiele nie potrzebnych opcji itp. ;)

    ReplyDelete
  17. Nie mogę się doczekać filmiku! ♥ Cudny kociak!

    pozdrawiam Nika ☺
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. movie maker jest beznadziejny xD polecam sony vegas pro 12
    http://milky-wey.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Hej, świetne zdjęcia *-* Niestety nie znam żadnych programów do obrabiania filmików :(
    Masz cudownego bloga, obserwuję i czytam każde notki, może dodałybyśmy swoje blogi do ulubionych? :3
    sweetdreams121.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Czekam na filmik :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Wyczekuję filmiku :)
    http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. czekam na filmik :) niestety nie poradzę ci żadnego programu bo z żadnego nie korzystam ;c na pewno filmik ci się udał :)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Nie mogę się doczekać filmiku! ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  24. Czekam na filmik! :)
    Co do programów. Ja używam właśnie live movie maker i jestem z niego bardzo zadowolona! :)

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia <3 I czekam na film ;)

    ReplyDelete
  26. Czekam na filmik :D
    Ładniutkie zdjęcia :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja również korzystam z Windows Live Movie Maker i muszę Ci powiedzieć, że jest dziecinnie prosty w obsłudze i łatwiejszego chyba nie ma :))

    MÓJ BLOG <- KLIK

    ReplyDelete
  28. Powodzenia z filmikiem :) Uroczy kotek. Wczoraj wpadłam na twojego bloga i bardzo mi się spodobał, dołączam się do obserwatorów :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  29. Masz fajne okulary
    nie mam wady wzroku,ale jak patrzę na Ciebie, to mam ochote zafundowac sobie olukary

    ReplyDelete
  30. Dziękuję właśnie znalazłam na swoim komputerze ten program do przerabiania filmików. Co ty podałaś bo do tej pory nie wiedziałam że on jest. :D Dziękuje. :) Miłego wieczorku <3

    ReplyDelete
  31. nie mogę się doczekać kiedy zobaczę twój filmik, uroczy kotek
    ula-ulcia.blogspot.com

    ReplyDelete