14 January 2014

✿ lakiery do paznokci ✿


Od dłuższego czasu chcieliście notkę o lakierach do paznokci, więc od razu po powrocie ze szkoły musiałam zrobić zdjęcia, bo tylko wtedy jest jeszcze jakieś w miarę dobre światło. O 16 robi się już ciemno, tak jak w wakacje o 21... Ale bez narzekania! Zapraszam do czytania. Najpierw napiszę o moich ulubionych lakierach, a potem o tych mniej przeze mnie lubianych. :)



Na powyższym zdjęciu znajdują się dwa lakiery firmy Orly i jeden Opi (matujący), o którym już kiedyś pisałam w jednym z postów. Obie firmy są zdecydowanie moimi ulubionymi, lakiery świetnie się trzymają płytki paznokci, a dwa widoczne u góry mają świetny kolor!


Te dwa lakiery w małych buteleczkach chyba każdy zna, są firmy Miss Sporty. Są dość tanie, więcej od lakieru kosztującego 7 zł nie wymagam. Dwa lakiery niżej są firmy Vipera, którą również bardzo lubię! Miałam ich więcej, ale niestety popsuły mi się.


Lakier z Rimmel jest moim ostatnim jaki kupiłam w ciągu miesiąca, ale już zdążyłam go bardzo polubić! Ma świetny pędzelek i dobrze trzyma się na paznokciach. W piątek muszę wybrać się do Rossmana, aby kupić sobie jeszcze jakiś z tej firmy. Natomiast trzy lakiery Golden Rose mają za rzadką konsystencję i słabo trzymają się płytki paznokcia. A szkoda, bo występują w fajnych kolorach.


Bardzo lubię też lakiery z Joko i Bell. Są one w miarę tanie i można je dostać w każdej pasmanterii, przynajmniej u mnie w mieście. Mają fajne kolory, zwłaszcza lubię mój granatowy z Bell, widoczny na zdjęciu powyżej. Lakiery z Joko mają dodatkową zaletę jaką jest ich pędzelek, ponieważ jest szeroki i świetnie rozprowadza się nim płyn po paznokciach! Jak dla mnie każdy lakier mógłby mieć taki pędzel!


Jak widać na zdjęciu u góry, mam pokaźną kolekcję lakierów z Inglot. Kiedyś bardzo lubiłam tę firmę, moja mama również, ponieważ miała ich dużo różnych. Niestety ich jakość drastycznie spadła, teraz pomaluję tym lakierem paznokcie i jeszcze w tym samym dniu zaczyna odpryskiwać. A są prawie jak nowe, bo niektóre kupiłam nie dawno.
Na tym zdjęciu widoczne są również odżywki i utwardzacze, nie będę pisać o każdym z nich po kolei, ponieważ wszystkie lubię, a ich nazwy wyraźnie widać. Mogę je wszystkim polecić!


Ważną dla mnie rzeczą są też zmywacze do paznokci. Używam tych najzwyklejszych z carrefoura, bo tylko one przypadły mi do gustu i dzięki nim lakier schodzi od razu. Przy innych zmywaczach musiałam się męczyć dwa razy dłużej.

Dzisiaj moje paznokcie pomalowałam turkusowym lakierem firmy Inglot i fioletowym z Miss Sporty. Ładnie wyglądają w połączeniu ze sobą. Szkoda tylko, że mam dość krótkie paznokcie w chwili obecnej, ale większość mi się ostatnio połamała, więc musiałam je obciąć. Widać też ubytki w lakierze, dlatego zaraz muszę pomalować je na jakiś inny kolor. Na całe szczęście mogę do szkoły mieć pomalowane paznokcie. Wy też możecie, czy raczej nauczyciele mają o to do Was pretensje? :)



Co sądzicie o poście?
Macie jakieś ulubione firmy lakierów do paznokci? :D

38 comments:

  1. Woow, duża kolekcja lakierów ;) U nas tak średnio można, w sumie nikt nie dostał ochrzanu, ale też czasami zwracają uwagę ;)


    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny post! Moimi ulubionymi lakierami są te z avonu i w większości tylko ich używam :)

    ReplyDelete
  3. Też mam ten szary z Rimmela :)
    http://mylifeisbrilliant-myloveistrue.blogspot.com/
    http://kolorowyszaldodatkow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dzięki za rady co do lakierów. Śliczne są wszystkie ;** Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  5. U mnie w szkole nie można malować paznokci ;/ Ale masz i tak bardzo ładne paznokcie.Super lakiery! ;)

    ReplyDelete
  6. Dużo ich masz. Są bardzo ładne: D
    U mnie w szkole nauczyciele się czepiaja nawet na wf nie można miec długi paznokci: /

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. U mnie można malować paznokcie, ale nie jestem do tego przyzwyczajona i zazwyczaj tego nie robię. Poza tym też nie lubię malować paznokci, chyba brakuje mi do tego cierpliwości :)

    http://porcelanowa-marionetka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U mnie w szkole nie można mieć pomalowanych paznokci :( A szkoda! Ja lubie lakiery z miss sporty,safari i wibo :)
    U nas w mieście w Rossmanie są lakiery (z wibo) o strukturze piaskowej które świetnie wyglądają i są fajne w dotyku :D Polecam :3

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. W jakich drogeriach można kupić te lakiery z Orly? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te dwa akurat dostałam, ale może w douglasie albo sephorze będą. :)

      Delete
  11. Moimi ulubionymi lakierami są te z Inglot i Essie, raczej nigdy nie miałam z nimi problemu aby mi odpryskiwały :) U mnie w szkole na szczęście można malować paznokcie, ale ja raczej do szkoły staram się wybierać kolory jasne :)

    ReplyDelete
  12. U mnie w szkole niektórzy nauczyciele zabraniają malować paznokcie. ;/ Masz dosyć sporą kolekcję lakierów, strasznie podoba mi się kolorek dwóch pierwszych ;3

    ReplyDelete
  13. Sara, masz taki sam lakier z INGLOT'A jak ja! :D ten miętowy! /Magda :*

    ReplyDelete
  14. zazdroszczę :* śliczne kolorki :)


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo ciekawy pomysł na post, podoba mi się. :D Cieszę się, że, ze względu na tak wiele próśb askowych, go zrealizowałaś. :)
    U mnie w szkole do wszystkiego się, że już się tak wyrażę, dojebią. Do wszystkiego, nie kłamię. Do stylu ubioru, chociażby. A za pomalowane paznokcie to by z bicza najchętniej obstrzeliwali. -,- W piątek maluję paznokcie, gdyż rozpoczynają się ferie zimowe! :D
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    ReplyDelete
  16. Miss Sporty i Bella! <3
    Wszystkie są śliczne!
    Ale masz ładnie paznokcie!


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Także mam ten z O.P.I i jest świetny!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. wiele bym dała za taki lakier matujący <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mi nie przeszkadza jeśli ktoś ma jedne paznokcie dłuższe a inne krótsze chyba, że na większych uroczystościach. Ja kocham lakiery z ciate, których (za przeproszniem) za cholerę nie kupisz w PL pojedyńczo co jest bardzo irytujące.

    girlyflower.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Odżywki z Eveline nr 1 :D

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ciekawa kolekcja :3

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam lakiery z Inglot! MAsz piękne pazurki ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. U mnie w szkole (PG 3) za makijaż i pomalowane paznokcie odejmują punkty z zachowania. -,-

    ReplyDelete
  24. Ja kocham inglota <3
    Ich lakiery są rewelacyjne xd
    Sporo masz tych lakierów :D

    http://life-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Niezła kolekcja, ja mam kilka ciemnych jednak na wakacje kupię jakieś żywe kolory.
    Jakie piękne masz te paznokcie a te kolorki cudne:( :*

    Pozdrawiam, Zuza<3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne kolorki:>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    ReplyDelete
  27. Moja mama bardzo lubiła inglot wiec i ja polubilam, ale zauważyłam taki sam priblrm jak ty...
    U mnie w szkole żaden nauczyciel jeszcze niezwrócił mi uwagi za pomalowane paznokcie, lecz często maluje na bezbarwny.

    Koffam zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Na ostatnim zdjęciu mi się kolory podobają <3

    ReplyDelete
  29. fajny post, też bym taki zrobiła, ale ja mam kilka lakierów, których używam, a resztę wyrzucam na bieżąco, żeby mi nie zaśmiecały ;))

    taughtmelove.blogspot.com obs? :D

    ReplyDelete
  30. zgadzam się co do tego, że inglot stracił na jakości. Kolekcja godna pozazdroszczenia :)

    _______________________________
    www.MonikaMacyszyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jej dużo masz tych lakierów i to w bardzo ładnych kolorach
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    ReplyDelete
  32. Ja bardzo lubię lakiery z Miss Sporty. Mam ich najwięcej i sprawdzają się świetnie! ;)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Kolory ktore masz na paznokciach sa super *-*

    ReplyDelete
  34. ładna kolekcja lakierów :)

    ReplyDelete
  35. Kolorki z Bella zdecydowanie naj ♥

    zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    ReplyDelete