8 December 2013

Wyniki losowania

Miałam dodać tego posta już w Mikołajki, ale u mnie w mieście była taka zamieć śnieżna, że nie miałam internetu. Na następny dzień pisaliście mi na asku abym jeszcze chwile poczekała z wynikami, bo nie wszyscy się zgłosili. Właśnie dlatego ukazuje się on dopiero dzisiaj.
Nie chcę trzymać Was w niepewności, dlatego... nie ogłoszę tu zwycięzcy! Zajrzyjcie na swoje maile, do jednej osoby, która została zwycięzcą napiszę za moment maila ^^ Gratuluję wygranemu! :D

Niedługo na blogu pojawi się giveaway, mam nadzieję, że się cieszycie :D

2 comments:

  1. Super blog! :) Jesteś bardzo interesującą osobą..
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jak tak to napisz u mnie.. :P

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cóż, to już wiadomo, że to nie ja jestem zwyciężczynią. Gratuluję, temu, kto wygrał i życzę powodzenia w innych konkursach!
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - rozdanie, zapraszam!




    Emilia Błażewicz.

    ReplyDelete