21 August 2013

zdjęcia znad morza (2)

Witaajcie!
Dzisiaj tak jak pod poprzednim zdjęciowym postem nie będę za dużo pisać, chcę dodać te fotki, bo wiem, że kilka osób na nie czeka z niecierpliwością i mieć to z 'głowy'. A dlaczego tak piszę? Bo wolę wysilić się przy poście i duuużo pisać, tak jak w autobiografii, bo uwielbiam to robić :D Jutro już notka typowo tematyczna, a o czym- zobaczycie.















Nie da się nie zauważyć przeważającej liczby zdjęć kotów. Nie, żaden z nich to nie Psotka, to koty 'hotelowe' które były baardzo towarzyskie i zawsze do mnie przychodziło i każdego dnia dokarmiałam je. Nie mogłam tego po prostu nie robić :D Nawet je nazwałam: Tea, Zgredek i Nody. :3

Zakładając tego bloga nie spodziewałam się tak szybko tak dużej liczby obserwatorów, więc jestem mile zaskoczona, ALE. Jak mówiłam kiedyś, wchodzę na każdego bloga, który mnie zaobserwuje lub zostawi link w komentarzu. No i dzisiaj zobaczyłam, że pewna osoba skopiowała obrazki z paska bocznego z mojego bloga... Jak dla mnie to zwykła kradzież. Nawet tego nie skomentuję. Jeśli coś chcecie, zapytajcie najpierw. Takie osoby są u mnie od razu skreślone.

10 comments:

  1. Ostatni giffffff <33
    szafa-egoistki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia cudowne- masz talent! ♥
    A co do pająka, gdzieś ty takiego znalazła????? :o

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad morzem pełno ich było wszędzie :D

      Delete
  3. zdjęcia kotów ładne ale bym nie wstawiała ich na swojego bloga
    ciekawie piszesz <3

    ReplyDelete
  4. Śliczne kociaki.! Piękne zdjęcia.
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jaki śliczny kotek i wgl super zdjęcia robisz! :)
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://desenflamme.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia, jak zawsze zresztą. ^^ :D

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajny blog . Obserwuje i liczę na rewanż ! :*
    aggie-agie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. "Zakaz wstępu ze zwierzętami" - kot xDD dobre x3

    ReplyDelete
  9. Tak, tak. "Zakaz wstępu ze zwierzętami + kot. GENIALNE :D
    ogólnie, najbardziej podobają mi się zdjęcia z udziałem kota ^^

    ReplyDelete