30 April 2015

#jessmilia


Kto obserwuje mnie na ig, bądź innym portalu pewnie już wie, że jestem redaktorką w pewnej super akcji! Wszystko zostało wymyślone przed Jessikę i Emilię. Pomysł od razu bardzo przypadł mi do gustu. Ale przejdźmy do sedna, o co właściwie chodzi?
Chcemy pokazać życie blogerek od trochę innej strony. Chcemy motywować i inspirować się nawzajem i przy okazji zarażać Was pozytywną energią! Mam wielką nadzieję, że projekt przypadnie Wam do gustu, ponieważ wkładamy w niego dużo pracy. Nie chcę zdradzać żadnych szczegółów, jeśli jesteście ciekawi - startujemy już 1 maja czyli jutro! Jeżeli chcecie być na bieżąco, koniecznie dajcie nam follow na instagramie: @jessmilia_ i polubcie nasz fanpage na facebooku. Oprócz zdjęć szykujemy dla Was filmiki na naszym osobnym kanale na yt.
Możecie wstawiać na instagrama zdjęcia i tagować je #jessmilia oraz #zarazamypozytywnaenergia. Będzie to dla nas bardzo motywujące! :)

Organizatorki:

Redaktorki: 
| Ja | Ola | Julia | Mery | Karolina |


Bądźcie z nami!

PS. Dodawajcie nas na snapie, na którym dzieje się chyba najwięcej! --> Jessmilia99 <--

53 comments:

  1. Prezesy % ♥♥♥
    Zostańcie z nami!

    ReplyDelete
  2. ja juz was obserwuje i nie moge sie doczekac :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. nie mogę się doczekać :D super projekt się zapowiada! najlepsze blogerki <3

    ReplyDelete
  4. Genialny pomysł z tym projektem! Jesteście naprawdę kreatywne :D
    Już nie mogę się doczekać :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetnie że macie jakiś ciekawy pomysł! Ja też nie mogę się doczekać :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  6. Nie moge sie doczekac! :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Już od samego początku śledzę Was projekt! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zapowiada sie ciekawie! :))

    pozdrawiam! :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  9. Świetny projekt.
    Nie mogę się już doczekać.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Widać, ze to będzie super akcja :)

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  11. Juz obserwuje i czekam!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo jestem ciekawa tej akcji! :)

    ReplyDelete
  13. Wow. Ciekawie się zapowiada, nie mogę się już doczekać szczegółów! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  14. Ciekawa akcja ((:

    ReplyDelete
  15. Super pomysł! Jestem ciekawa co tam wymyśliłyście :)
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nie mogę sie doczekać!
    Ciekawość mnie zżera :))
    ♥Mój blog-KLIK♥

    ReplyDelete
  17. Czekam! Fajnie, ze będziecie motywować ludzi! :)
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jestem ciekawa dalszej realizacji :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł będę śledziła wasz projekt !!

    Pozdrawiam ! :)
    Natalyy-Blog ♥ klik ♥ zajrzysz ?

    ReplyDelete
  20. Genialny pomysł! Już nie mogę się doczekać ♥
    Będę z Wami :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  21. Super pomysł! Już nie mogę się doczekać :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Zapowiada się świetny projekt :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zaobserwowałam ten ig jako 4 osoba, heh :D
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo ciekawy projekt, obserwuję :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Dokładnie jakieś pół godziny temu przeczytałam o tej akcji u Mery. Myślę, że to świetny pomysł i oby Wam wypalił! :) Życzę Wam powodzenia, zaobserwowałam ig. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. nie mogę się doczekać,

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Oooo brzmi ciekawie ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Widziałam tą akcje na IG , świetny pomysł.Powodzenia ! :)


    Zapraszam na nowy post : http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jejku, juz obejrzałam pierwszy filmik! Genialny!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Mega podoba mi się ta akcja, już obserwuję wszystkie profile haha :) super zdjęcia :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Oczywiście obserwuję waszego wspólnego instagrama i będę na bieżąco z wami tak myślę :)

    http://a-little-whilee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. To dobry pomysł,ale redaktorkami akcji są same znane blogerki,a dlaczego nie wzięłyście kogoś mniej znanego?

    ReplyDelete
  33. Świetny pomysł! :) Czekam na dalsze posty!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  34. Znam wszystkie te blogerki i uwielbiam!
    Super akcja! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super pomysł z tą akcją! :D
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Podoba mi sie :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ciekawy pomysł, to wspaniałe, że ciągle robicie coś więcej, będę wszystko śledzic na bieżąco :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : ) Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Pozdrawiam cieplutko. Proszę przeczytaj mój blog: http://przemkoswiatek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ciekawy pomysł z tą akcją :) Snap pozdrawia!

    ReplyDelete
  40. Mega podoba mi się akcja, obserwuję i lubię już wszystko:)
    Wymarzony team:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajny pomysł :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Super ten pomysł z Jessmilą :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Oreo <3 <3 <3 <3



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    ReplyDelete